Algemene voorwaarden

Algemene verkoopvoorwaarden

Let op ! deze artikelen zijn een maatwerk product. Conform Algemene verkoopvoorwaarden zakelijke verkopen via artikel 10.6 is herroepingsrecht uitgesloten bij deze producten.

Conform artikel 8.5 verklaart de verkoper hierbij dat kosten voor eventuele terugzending van producten geheel en alleen voor rekening van de koper vallen. INGANGSCONTROLE LEVERING EN RECHT VAN RECLAME

1 Koper moet de afgeleverde Producten zo spoedig mogelijk, en ten laatste binnen 2 werkdagen na aflevering, aan een deugdelijke ingangscontrole onderwerpen. 2 Klachten van Koper met betrekking tot gebreken aan de geleverde Producten die bij een deugdelijke ingangscontrole terstond kunnen worden ontdekt, moeten schriftelijk worden gemeld aan Leverancier binnen 2 dagen na de levering. Andere klachten van Koper dienen schriftelijk aan Leverancier te worden gemeld binnen

2 dagen nadat Koper deze heeft ontdekt of redelijkerwijs had dienen te ontdekken. Indien Koper binnen deze termijnen geen schriftelijke klacht bij Leverancier heeft ingediend, wordt het geleverde geacht te zijn aanvaard en goedgekeurd door Koper.

3 Ook indien Koper tijdig reclameert, blijft zijn verplichting tot betaling en afname van gedane bestellingen bestaan. Producten kunnen slechts na voorafgaande schriftelijke toestemming aan Leverancier worden geretourneerd.

4 De levering, waartegen Koper bezwaar maakt, moet totdat Leverancier deze bezwaren heeft kunnen onderzoeken in staat van aanvoer, ongesorteerd, onverwerkt en onbewerkt gelaten worden.

5 Schades en gebreken tot 2% van de factuurwaarde van de levering en bedragen onder € 250,-, kunnen niet worden gereclameerd. Slechts grove verschillen in gewicht, inhoud, maat, configuratie, kleur(stelling) en/of kwaliteit van de Producten worden als een gebrek beschouwd.

6 Het recht van reclame vervalt, indien de geleverde Producten geheel of gedeeltelijk zijn verwerkt of in gebruik zijn genomen.

7 Indien een klacht van Koper gegrond is, kan Leverancier ter hare keuze Koper crediteren voor de minderwaarde tot een maximum van het factuurbedrag, dan wel tot herstel of vervanging van het geleverde of levering van een aanvullende hoeveelheid overgaan. GARANTIE PROCEDURE 1. Mocht koper onverhoopt een beroep moeten doen op garantie dan dient Koper de onderdelen, toebehoren, en alle producten op kosten van de koper te retourneren aan het service-center te Purmerend. Eventuele verzendkosten zijn daarbij voor rekening van Koper. Voor producten die Koper zelf af heeft gehaald geldt altijd een carry-in garantie ongeacht afmeting of gewicht. Koper dient in dat geval deze apparaten en machines kosteloos aan te bieden bij het service center waar Koper de machines afgehaald heeft. 2. Schade en eventuele garantieclaims dienen altijd schriftelijk of per e-mail gemeld te worden aan verkoper, waarbij de datum van ontvangst leidend is om te bepalen of een melding binnen de garantietermijn valt. Mondelinge of telefonische meldingen worden niet in behandeling genomen.

reparatie verzoeken dienen altijd schriftelijk gemeld te worden. Producten dienen voor aangeboden te worden aan het service-center te Purmerend. Eventuele verzend of transport kosten zijn hierbij voor rekening van de koper.

Heeft u onbeantwoorde vragen?

0

Vakantie

In verband met onze vakantie verzenden wij geen pakketten tussen 1 augustus en 13 augustus 2024. 

Dank je wel voor het begrip en wij wensen jullie een fijne vakantie toe!